Regulamin zakupów

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Sznurkowo

 

§1

Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].

2. Właścicielem Sklepu jest: ALCEMA Cezary Cichoński, ul.Warszawska 30b/5; 26-900 Kozienice
NIP: 8121715788, adres email: sklep@sznurkowo.pl

3. Ilekroć w dokumencie pojawia się pojęcie Konsument – oznacza ono osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.

5. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.

6. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

7. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

§2

Zamówienia

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

  1. poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
  2. emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
  3. telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.

 

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. 

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.

 

§3

Formy dostawy i metody płatności

1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

  • Przelew tradycyjny - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego
  • Pobranie - płacisz gotówką przy odbiorze towaru.
  • Płatność elektroniczna za pośrednictwem systemu PayU, – Poprzez system PayU można dokonać płatności przelewem, jak również kartą płatniczą (Visa, Mastercard)

2. Klient ma do wyboru następujące formy dostawy (na terenie PL) :

  • Przesyłka kurierska - (czas dostarczenia 1-2 dni robocze)
  • Paczkomaty InPost - (czas dostarczenia 1-2 dni robocze)
  • Odbiór osobisty po wcześniejszej przedpłacie.

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

4. Płatności należy uregulować do 5 dni kalendarzowych od dnia zakupu - w przypadku braku płatności transakcja zostaje anulowana.

5. Koszty wysyłek zagranicznych uzależnione są od gabarytów paczki oraz kraju docelowego. W przypadku takich zamówień prosimy o kontakt mailowy.

§4

Wysyłka towaru

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych ( firmy kurierskiej DPD, Paczkomatów InPost) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy. Wysyłka realizowana jest w ciągu 24 h od momentu zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu (max do 3 dni roboczych)

 

§5

Reklamacje

1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Kupującemu towar wolny od wad.

2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność towaru zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta.

3. Jeżeli zakupiony Towar ma wadę fizyczną lub prawną, Sprzedawca odpowiada względem Klienta na zasadzie art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego (rękojmia).

4. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Kupujący może żądać:

  • wymiany towaru na nowy, wolny od wad
  • usunięcia wady
  • obniżenia ceny
  • złożyć oświadczenie odstąpienia od umowy

5. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien poinformować o tym Sprzedającego. Odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.

6. Szczegóły dotyczące  rękojmi za wady.

 

7. Reklamację można złożyć na piśmie poprzez odesłanie towaru wraz z opisem wady i dowodem zakupu w Sklepie, na adres: Alcema Cezary Cichoński Aleksandrówka ul. Główna 24, 26-900 Kozienice. Reklamacje można składać również poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: sklep@sznurkowo.pl z zawarciem opisu zgłaszanej wady i zdjęć wadliwego towaru lub opisu zgłaszanego problemu.

8. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.

9. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

10. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru. Kolory z różnych partii produkcyjnych mogą się od siebie różnić - zalecamy jednorazowy zakup odpowiedniej ilości sznurka do wykonania planowanej rzeczy.

 

     Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

 

  1. Konsument na również możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
  • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  • Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

 

§6

Prawo odstąpienia od umowy

1. Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r, poz. 827)  klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy. Towar musi być w nienaruszonym stanie.

2. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem, informacje taką można również przekazać drogą mailową. 

Oświadczenie powinno zawierać następujące informację:

  •   Dane kupującego: imię nazwisko, adres 
  •   numer zamówienie
  •   nazwę, ilość i cenę zwracającego towaru
  •   numer konta bankowego do zwrotu pieniędzy

3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni.

4. Towar należy zwrócić na adres: Alcema Cezary Cichoński ul. Główna 24, 26-900 Aleksandrówka

5. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient

6. W terminie 14 dni od odstąpienia przez klienta od umowy Właściciel Sklepu zwraca klientowi wszystkie otrzymane płatności w tym koszt dostarczenia towaru poniesiony podczas składania zamówienia (w momencie zwrotu wszystkich rzeczy z zamówienia/faktury)

7. Do zwracanego towaru prosimy o dołączenie podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia można pobrac tutaj: FORMULARZ ZWROTU

 

§7

Ochrona prywatności

1.  Zasady ochrony danych osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności.

 

§8

Własność intelektualna

1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

§9

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.

3. Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.

4. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.

5. W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl