Regulamin zakupów
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Sznurkowo
§1
Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].
2. Właścicielem Sklepu jest: ALCEMA Cezary Cichoński, ul.Warszawska 30b/5; 26-900 Kozienice
NIP: 8121715788, adres email: sklep@sznurkowo.pl
3. Ilekroć w dokumencie pojawia się pojęcie Konsument – oznacza ono osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.
5. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
6. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
7. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
§2
Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
- poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
- emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
- telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie.
3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.
§3
Formy dostawy i metody płatności
1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
- Przelew tradycyjny - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego
- Pobranie - płacisz gotówką przy odbiorze towaru.
- Płatność elektroniczna za pośrednictwem systemu PayU, – Poprzez system PayU można dokonać płatności przelewem, jak również kartą płatniczą (Visa, Mastercard)
2. Klient ma do wyboru następujące formy dostawy (na terenie PL) :
- Przesyłka kurierska - (czas dostarczenia 1-2 dni robocze)
- Paczkomaty InPost - (czas dostarczenia 1-2 dni robocze)
- Odbiór osobisty po wcześniejszej przedpłacie.
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
4. Płatności należy uregulować do 5 dni kalendarzowych od dnia zakupu - w przypadku braku płatności transakcja zostaje anulowana.
5. Koszty wysyłek zagranicznych uzależnione są od gabarytów paczki oraz kraju docelowego. W przypadku takich zamówień prosimy o kontakt mailowy.
§4
Wysyłka towaru
1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych ( firmy kurierskiej DPD, Paczkomatów InPost) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy. Wysyłka realizowana jest w ciągu 24 h od momentu zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu (max do 3 dni roboczych)
§5
Reklamacje
1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.
3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
4. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru. Kolory z różnych partii produkcyjnych mogą się od siebie różnić - zalecamy jednorazowy zakup odpowiedniej ilości sznurka do wykonania planowanej rzeczy.
§6
Prawo odstąpienia od umowy
1. Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r, poz. 827) klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy. Towar musi być w nienaruszonym stanie.
2. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem, informacje taką można również przekazać drogą mailową.
3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni.
4. W terminie 14 dni od odstąpienia przez klienta od umowy Właściciel Sklepu zwraca klientowi zapłaconą kwotę.
§7
Ochrona prywatności
1. Zasady ochrony danych osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności.
§8
Własność intelektualna
1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
§9
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.
3. Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.
4. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.
5. W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.